|
|
František Hinz - Malí průzkumníci František Hinz - Malí průzkumníci |
tlač |
edituj | export agama | export txt | | Rok vzniku: 2006 Poznámka: všechny sloky jsou jako sloka1, jen ve druhé je malá zm?na...
Pesničku videlo 2557 návštevníkov.
Kvalita akordov : bez hodnotenia Hodnotilo ľudí: 0 ohodnoť aj ty | | Transpozícia: [+1 +2 -1 -2] *** Autor textu: František Hinz *** Autor hudby: František Hinz |
CChvilku před svým narozením já Gslyšel slabé šeptání,
to Emimaminka mi sladkým hlasem Amisvé příběhy vypráví.
Vždyť Fkaždé malé dítě ví, že Cvnímá chvilky C/Aposled Cní,
pak Gz bříška jako lusky hrášku Amido světa se Gvypra Cví.
Hle, objevy se množí rychle - tady koule, tamhle krychle,
vata něžně hladí tvář, přede mnou nic neschováš!
FTatínkovi obavy, Cpůjč mi něco C/Ana hra Cní,
Ghele pásek, placka, šroubek, Amiu tatínka velký vroubek,
Chodinky už C/A nespra Cví!
První léta plná strachu, rodiče se bojí krachu,
jestli dneska dobře je mu, další zoubek značí změnu.
Čím dál výš a ještě dál, věci mizí z dohledu,
chci je všechny prozkoumat, musím rychle kupředu.
Další svěťák přišel záhy, to jsou ale senza zprávy,
kolínka už nebolí, udržím se v postoji.
První krůček oplakali, byl jsem ještě hodně malý,
„táto, mámo“ slůvek pár, co první bylo? Kdo to ví.
Další cíl se mohl splnit, pleny přestaly se plnit,
voda, prášek, elektřina, řeknu vám to byla dřina.
Špíny není až tak moc, nevolám už o pomoc.
Choutky své si prosadím, do slipů si nekadím..
Slova k slovům různě skládám, dělám velké pokroky,
rodičům teď lekce dávám a nehledím na roky.
Myšlenky se rodí valem, hloupé, chytré, spontánní,
co mne ještě naučíte, co je vlastně morální
CTakhle končí dětská léta, Gplná sedmých divů světa,
Cpokojových C/Aborde Clů, AmiGuinessů Ga Nobe Clů...
|
| |
|
|
| | | Tvoje obľúbené položky Tvoje obľúbené položky | | Najnovšie videá Najnovšie videá | |
| Akordové schémy Akordové schémy | |
| Tvoje obľúbené piesne Tvoje obľúbené piesne | | Najnavštevovanejšie piesne Najnavštevovanejšie piesne | | | Nové albumy interpreta Nové albumy interpreta | | |
|